Plánovanie stories vám môže ušetriť kopec času a prinúti vás rozmýšľať nad tvorbou obsahu strategicky. V nasledujúcom návode vám ukážem ako na to krok po kroku s použitím Meta Business Suite a nástroja Planner, ktorý má každá Facebook stránka od Facebooku zdarma.

Návod ako plánovať stories krok po kroku
Prejdite na vašu Facebook stránku a v pravom hornom rohu kliknite na ikonku znázorňujúcu 9 bodiek symbolizujúcu Menu.

Po rozkliknutí sa vám zobrazí nová lišta. Tu kliknite na “Profesional dashoboard”.

Po kliknutí na Professional dashboard sa zmení rozhranie vášho Facebooku a v ľavej lište môžete kliknúť na “Meta Business Suite”.

Po kliknutí na Meta Business Suite v ľavej lište kliknite na “Planner” a zobrazí sa vám veľký plánovací kalendár, kde uvidíte aj vaše predchádzajúce príspevky a takisto archív stories, ktoré ste publikovali v minulosti.

Ak chcete naplánovať story, stačí, ak v pravom hornom rohu rozkliknete tlačidlo “Create” / “Vytvoriť”. Máte na výber z vytvorenia klasického príspevku alebo story. Zvoľte story.

Meta Business Suite vám automaticky zobrazí nové okno, v ktorom môžete vytvoriť story po vizuálnej aj textovej stránke. V závere môžete vybrať konkrétny dátum a čas, kedy chcete story zverejniť a nemusíte sa obávať, že sa tak nestane.
Nevýhody plánovania stories cez Meta Business Suite
Plánovanie cez Meta Business Suite v súčasnosti neumožňuje väčšinu interaktívnych nálepiek, a tým môžete prísť o veľké množstvo odpovedí, reakcií a v konečnom dôsledku aj zásahov vašich stories.
Verím, že možnosť plánovania stories je len v začiatkoch a možnosť pridávania nálepiek a rôznych kreatív sa postupne rozšíri, aby tvorcom Metaverse uľahčil prácu priamo z počítača, a preto odporúčam všetkým tvorcov, aby si začali osvojovať plánovanie stories.
Vaša #socialspirit 💛
0 Comments