STRATÉGIA SOCIÁLNYCH SIETÍ PRE SAMOUKOV

E-book pre začínajúcich social media manažérov a online tvorcov, ktorí chcú postaviť svoje siete na pevných a funkčných základoch

Objednaj  a e-book máš okamžite u seba

Chceš, aby tvoje sociálne siete neprinášali len lajky a komentáre,

ale aj reálne predaje a zisky 💸?

V tom prípade potrebuješ ✨ silnú a efektívnu social media stratégiu! ✨

Moja skúsenosť: Ako social media stratégia zachránila môj biznis

 

Social media stratégia je proces, ktorým začínam každú novú spoluprácu s  klientom.

 

Vďaka nej nakoniec spolupracujeme roky, nie len 3 mesiace, kedy zistia, že to čo si povymýšľal na kolene nefunguje.

Pretože ak je social media stratégia nastavená správne, veci na sieťach budú fungovať.

Tebe na vlastnom profile i tvojim klientom.

 

Pýtaš sa: “Ako mi teda zachránila biznis?”

 

Odpoveďou je, že to robí celý čas. Na začiatku vždy spolu s klientami prejdeme 40 základnými otázkami o jeho biznise a ja sa pustím do práce.

 

Vytvorím social media stratégiu, vďaka ktorej budú klientove profily stáť na pevných základoch.

 

Budú sa opierať o biznisovú stratégiu a jej dlhodobé ciele.

 

Na sieťach vyniknú a odlíšia sa od konkurencie.

Nastavíme spoločne ciele na sociálnych sieťach, tón komunikácie a obsahové rubriky, ktoré pravidelne publikujeme.

 

V procese sa potom vždy ku stratégii vraciam. Ja i klient. Vieme si zhodnotiť, či sme dosiahli stanovené ciele a vytyčujeme si nové a ambicióznejšie.

 

A takto sa dostávame k úspechu ja i moji klienti. Krok po kroku. Vedomo.

Prečo vznikol e-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov?

Aby si aj ty dokázal/a vytvoriť na sieťach niečo hlbšie, zmysluplnejšie, čo ti na konci dňa prinesie dlhodobejší úspech.

Nauč sa vytvoriť si vlastnú social media stratégiu.

 

E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov je pre teba, ak:

 

✔️ si začínajúci social media manažér, ktorý tvorí obsah na sieťach pre klientov

 

✔️ si freelancer s vlastnou značkou, ktorú propaguješ na sociálnych sieťach

 

✔️ si marketér, ktorý chce hlbšie porozumieť špecifikám stratégie na sociálnych sieťach

 

✔️ si virtuálna asistentka, ktorá sa rozhodla pre špecializáciu sociálne siete

 

Čo sa vďaka e-booku naučíš?

 

✨ Návod ako si vytvoriť vlastnú social media stratégiu krok po kroku

 

✨ Moje osobné rady zo 6 ročných skúseností s tvorbou stratégií a odporúčania z praxe

 

✨ Návod ako si nastaviť social media ciele, porozumieť štatistikám na sieťach a vyhodnocovať efektívnosť tvojej stratégie

 

✨ Návod na marketingový prieskum na sociálnych sieťach a postup ako sa odlíšiť od konkurenčných profilov

 

✨ Tipy na vytvorenie jednotnej identity na sociálnych sieťach

 

✨ Návod na prípravu obsahovej stratégie a obsahového plánu

 

✨ …a veľa ďalších tipov a trikov, ktoré posunú tvoje sociálne siete na ďalší level

Ako to všetko prevedieš do praxe ?

Vytvoríš si reálny manuál

Social media stratégia tvojej značky ✨

 

Ak si zakúpiš e-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov, máš nárok na získanie vzoru reálnej Social media stratégie, ktorú predávam svojim klientom za stovky eur.

Vzor má formát prezentácie editovateľnej v Canve, ktorú môžeš prispôsobiť svojej značke, alebo značke každého tvojho klienta osobitne.

 

Bude tvojim manuálom, ktorého sa budeš držať pri správe sociálnych sietí a už nikdy nebudeš musieť zísť z cesty.

Vzor stratégie je samostatne nepredajný!

 

Kto pre teba píše tento e-book?

Nika I Tvoja #socialspirit

Moje meno je Nika a som špecialistka na sociálne siete už 6 rokov. V minulosti som pracovala v reklamných agentúrach a korporáte na marketingových pozíciách ako copywriter, social media manažér a marketing špecialista.

Moja duša si však vybrala iný smer – pomáhať malým značkám, aby dosiahli úspech. Vytvorila som si vlastnú značku a prvú zákazku z Instagramu som získala po 300 sledovateľoch. Dnes žijem ako digitálna nomádka, cestujem a podnikám výlučne online. To je pre mňa synonymom slobody – byť, kde chcem a robiť, čo ma baví.

Mentorujem malých podnikateľov a osobné značky, aby si vedeli vytvoriť vlastnú stratégiu na sieťach, ktorá im pomôže dosahovať ciele nielen na sieťach, ale aj v biznise.