ČO NÁJDEŠ V #SOCIALSPIRITCARDS?

Pomôcka pozostáva zo 60 kariet, ktoré podnecujú kreatívne myslenie, pomôžu vám prehodnotiť social media stratégiu, vytvoriť kreatívny a funkčný obsah a pritom vás motivujú k tvorbe a k pokračovaniu na ceste, ktorú ste si vybrali.

Pozostáva zo 60 kariet rozdelených do 3 kategórií – stratégia, inšpirácia a motivácia. Nájdete v nej inšpiráciu na konkrétne príspevky na sociálnych sieťach, pomoc s odpoveďami na strategické otázky aj motiváciu na ceste životom a podnikaním.

STRATEGICKÉ KARTY

Neviete, kto je váš ideálny fanúšik? Publikujete obsah, ale neviete aký je váš dlhodobý cieľ? Chcete, aby vaša komunikácia na sieťach odzrkadľovala vašu  podstatu?

Každá z 25 kariet v kategórii stratégia obsahuje praktickú úlohu, ktorá vám pomôže lepšie uchopiť vaše myšlienky. Keď prejdete všetkými kartami z tejto kategórie, budete mať podklady pre vašu social media stratégiu a môžete sa presunúť k obsahovej časti.

 

INŠPIRATÍVNE KARTY

Dochádzajú vám nápady na neustále nové príspevky? Publikujete obsah, ale nedosahujete želané výsledky? Nestíhate popri všetkých aktivitách plánovať svoj obsah dopredu?

Kategória kariet Inšpirácia vám bude poblízku či už budete chcieť plánovať svoj obsah s mesačným predstihom alebo v deň D.
Nájdete tu 25 kariet s nápadmi na príspevky, ktoré môžete kreatívne rozvinúť podľa vlastného uváženia každý mesiac v roku. Opakovane.

MOTIVAČNÉ KARTY

Mávate dni, kedy pochybujete sami o sebe aj o svojom podnikateľskom nápade? Kedy neviete, či v tom pokračovať alebo sa na to vykašľať?

#SOCIALSPIRITCARDS sú v tom s vami a sú pripravené kedykoľvek vám dodať správnu dávku motivácie. V kategórii Motivácia nájdete 10 kariet, ktoré budú pre vás v ťažkých časoch talizmanom a šťastenou. Stačí karty rozložiť ilustráciami na vrch a vytiahnuť si jednu z nich. Určite to bude tá, ktorú potrebujete v danom okamihu najviac.

 

Podľa mňa sú #SOCIALSPIRITCARDS skvelým  doplnkom alebo dokonca až protikladom šablón, predstaviteľom nových nápadov  čo v určitých prípadoch dáva oveľa väčší zmysel. Napríklad presne aj pri práci akú  robim ja, kedy učím malé a stredné firmy tvoriť obsah. Vidím to ako trvalejšiu hodnotu pri vzdelávaní firiem “Ako tvoriť obsah na sociálne siete.”

 

IVANA LATIAKOVÁ

copywriterka, CONTENTMASTER

Karty máme v tetovacom štúdiu a veľmi sa nám všetkým páčia. Marketing sa snažíme ako štúdio rozvíjať na každej sociálnej sieti a sú pritom veľmi nápomocné.
Po grafickej stránke sú WOW. Na každej karte nájdete hodnotný obsah. Môžete si študovať a chodiť na kurzy, ale toto je krabička “pack” – krabičkové balenie.

 

EMA

tattoo a dreadartist, GROWINKUP.TATTOO